Realizacje firmy geologicznej GEOTECH z Krakowa
Od 2001 roku wykonaliśmy opracowania geologiczne dla potrzeb PBW dróg, mostów, linii kolejowych i obiektów w zakresie ekspertyz geotechnicznych, projektów prac geologicznych, dokumentacji geologiczno – inżynierskich, dokumentacji hydrogeologicznych i studiów geologicznych oraz nadzory geologiczne budów wykonane dla:
- NADZORY GEOLOGICZNE i GEOTECHNICZNE:
- przebudowa drogi krajowej nr 1 Skoczów – Cieszyn
- modernizacja drogi krajowej nr 4 Kraków – Tarnów
- nadzór geologiczny na budowie mostu drogowego w Tymbarku, w ciągu drogi krajowej nr 28
- nadzór geologiczny przy zabezpieczaniu osuwiska w ciągu drogi krajowej nr 4 Kraków – Tarnów, w miejscowości Sułków
- nadzór geologiczny przy zabezpieczeniu osuwiska korpusu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 7, odcinek Zabornia – Jabłonka
- nadzór geologiczny i geotechniczny dla przebudowy 3 obiektów mostowych w/c drogi wojewódzkiej nr 957, w miejscowości Zubrzyca Górna
- nadzór geologiczny przy zabezpieczaniu osuwiska na linii kolejowej nr 91, Szarów, Rzezawa – Jodłówka, Sterkowiec
- nadzór geologiczny przy zabezpieczaniu osuwiska na linii kolejowej nr 95, Kraków Mydlniki – Podłęże
- nadzór geologiczny i wykonywanie badań odbiorowych gruntów, analizy laboratoryjne przydatności gruntów do wbudowania dla zadania przebudowa obiektów inżynieryjnych i zabezpieczenie podtorza na czynnych osuwiskach, linia nr 71 Ocice – Rzeszów
- nadzór geologiczny i wykonywanie badań odbiorowych gruntów dla zadania modernizacja linii kolejowej nr 71 Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, etap II przebudowa układu torowego na Stacji Kolbuszowa
- nadzór geologiczny i geotechniczny dla modernizacji linii E – 65, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Zawiercie
- nadzór geologiczny i geotechniczny, wykonywanie badań odbiorowych gruntów, analizy geochemiczne i petrograficzne dla zadania modernizacja linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów, etap II
- nadzór geologiczny i geotechniczny, wykonywanie badań geotechnicznych, analiz geochemicznych, mineralogicznych i petrograficznych gruntów i tłucznia dla zadania modernizacja linii kolejowej nr E – 65, szlak Gołotczyzna – Ciechanów
- nadzór geologiczny i badania geotechniczne w związku z budową mostu nad potokiem Dłubnia, w miejscowości Zerwana, w ciągu drogi krajowej nr 7 w km 649 + 597
- nadzór geologiczny i badania geotechniczne w związku z budową mostu nad potokiem Malejówka, w miejscowości Malejówka, w ciągu drogi krajowej nr 28, w km 59 + 735
- nadzór geologiczny i badania geotechniczne w związku z budową mostu nad potokiem Głogoczówka, w miejscowości Głogoczów, w ciągu drogi krajowej nr 52, w km 72 + 713
- nadzór geologiczny i badania geotechniczne w związku z budową mostu na rzece Skawa, w miejscowości Osielec, w ciągu drogi krajowej nr 28, w km 52 + 414
- nadzór geologiczny i wykonywanie badań geotechnicznych gruntów przy przebudowie toru nr 6 i 8 oraz dwukrawędziowego peronu nr 3, linia kolejowa nr 1, Stacja Koluszki
- nadzór geologiczny i wykonywanie badań geotechnicznych gruntów przy modernizacji wiaduktu kolejowego w km 271 + 771, linia nr 8 Warszawa – Kraków, szlak Tunel – Miechów, w miejscowości Pstroszyce
- obsługa geologiczna budowy, linia kolejowa nr 4, E – 65, Olszamowice – Włoszczowa Pn
- obsługa geologiczna budowy, linia kolejowa nr 4 – CMK, Knapówka – Psary
- nadzór geologiczny – budowa mostu na potoku Lepietnica w miejscowości Klikuszowa, w/c DK 47
- nadzór geologiczny i geotechniczny oraz wykonywanie badań geotechnicznych gruntów przy przebudowie Ronda Ofiar Katynia w Krakowie – przebudowa skrzyżowania ulic Radzikowskiego – Conrada – Armii Krajowej – Jasnogórskiej w Krakowie w okresie 2010 – 2011
- w latach 2002 – 2006 dla potrzeb GDDKiA, O/Kraków w ramach realizacji stałej umowy wykonywana była pełna obsługa geologiczna, w tym prowadzony był nadzór geologiczny w związku z przygotowywaniem i realizacją inwestycji drogowo – mostowych dla sieci dróg krajowych i autostrad
- DOKUMENTACJE GEOLOGICZNE:
- projekt budowlany obiektu mostowego nad potokiem Bysinka, w ciągu drogi krajowej nr 7, w Myślenicach wraz z dojazdami i remontem istniejącej drogi, w km od 695 + 500 do 696 + 300
- dokumentacja geologiczno – inżynierska i dokumentacja hydrogeologiczna dla projektu budowy mostu granicznego przez rzekę Poprad wraz z dojazdami, w rejonie miejscowości Piwniczna i Mniszek n/Popradem
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla rozpoznania warunków gruntowo – wodnych w rejonie osuwiska na drodze krajowej nr 49, w miejscowości Jurgów, km 23 + 250
- ekspertyza geotechniczna dotycząca określenia warunków gruntowo – wodnych dla potrzeb posadowienia mostu drogowego w Tymbarku, w ciągu drogi krajowej nr 28, km 101 + 755
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego obwodnicy miasta Wadowice
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla koncepcji przebudowy skrzyżowania w Rabce – droga krajowa nr 28
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego przebudowy skrzyżowania drogi krajowej nr 28 z drogą powiatową nr 95 A w Rabce
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego mostu na Wiśle w ciągu drogi Koszyce – Szczurowa wraz z drogami dojazdowymi
- odbudowa 5 mostów drogowych w Palczy i Budzowie, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 956 Biertowice – Zembrzyce
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego obejścia Starego i Nowego Sącza lewym brzegiem Dunajca – etap 1
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego mostu Wandy na Wiśle w Krakowie, w ciągu ulic Klasztorna – Półłanki
- dokumentacja geologiczno – inżynierska drogi dojazdowe do mostu Wandy na Wiśle w Krakowie, w ciągu ulic Klasztorna – Półłanki
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego mostu drogowego w Myślenicach, na potoku Bysinka, skrzyżowanie drogi krajowej nr 7 z drogą wojewódzką nr 967
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego mostu drogowego przez rzekę Czarny Dunajec w Chochołowie, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 959, Sucha Hora – Chochołów
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego przebudowy mostu na Bysinie w Myślenicach, w ciągu dr. krajowej nr 7
- zabezpieczenie osuwiska korpusu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 7, odcinek Zabornia – Jabłonka, km 714 + (728 – 764)
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlanego mostu drogowego przez rzekę Rabę, w Rabie Wyżnej, w/c drogi wojewódzkiej nr 958, km 7,0 + 925
- studium geologiczno – inżynierskie dotyczące przebiegu drogi ekspresowej S – 19 na odcinku granica województwa lubelskiego – Sokołów Małopolski i Sokołów Małopolski – Stobierno
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlano – wykonawczego przebudowy istniejącego przepustu drogowego na obiekt mostowy w Libertowie, w ciągu drogi krajowej nr 7, km 674 + 504
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlano – wykonawczego przebudowy istniejącego przepustu drogowego na obiekt mostowy w Gaju, w ciągu drogi krajowej nr 7, km 676 + 244
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla projektu budowlano – wykonawczego przebudowy istniejącego przepustu drogowego na obiekt mostowy w Jaworniku, w ciągu drogi krajowej nr 7, km 692 + 809
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla koncepcji programowej budowy nowego odcinka drogi krajowej nr 47 w Zakopanem, od ul. Kasprowicza do ul. Powstańców Śląskich
- ekspertyza geotechniczna określająca warunki gruntowo – wodne dla potrzeb wykonania projektu budowlanego zmiany lokalizacji słupów wysokiego napięcia w Zakopanem, dz. nr 559/3, 606, 319/1 i 383/2
- ekspertyza geotechniczna dla posadowienia muru oporowego na Stacji Kolejowej Batowice, linia nr 95
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla potrzeb projektu budowlano:
- wykonawczego budowy północnego obejścia Krakowa, w ciągu drogi krajowej nr 94, klasy GP (dawniej ekspresowej S – 7), na odcinku Węzeł Radzikowskiego – Węzeł Modlnica
- dokumentacja geotechniczna określająca warunki gruntowo – wodne w skarpie nasypu, linia kolejowa nr 8, Kraków – Warszawa, stacja Łuczyce, km 301 / 700 – 900
- dokumentacja geotechniczna określająca warunki gruntowo – wodne w skarpie nasypu, linia kolejowa nr 8, Kraków – Warszawa, stacja Baranówka, km 304 / 220 – 290
- dokumentacja geotechniczna określająca warunki gruntowo – wodne w skarpie nasypu, linia kolejowa nr 8, Kraków – Warszawa, stacja Zastów, km 306 / 390 – 500
- dokumentacja geologiczno – inżynierska i hydrogeologiczna dla potrzeb koncepcji budowy Trasy Łagiewnickiej w Krakowie
- dokumentacja geotechniczna dla projektu budowy i przebudowy układu ulic dla obsługi Centrum Kongresowego w Krakowie
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla zadania inwestycyjnego – budowa wschodniej obwodnicy Wojnicza, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975
- dokumentacje geologiczno – inżynierskie dla projektów budowlano – wykonawczych:
- przebudowy przepustu w Spytkowicach, w ciągu drogi krajowej nr 7, km 741 + 388
- przebudowy przepustu w Orawce, w ciągu drogi krajowej nr 7, km 749 + 840 i km 750 + 262”
- dokumentacje geologiczno – inżynierskie dla projektów budowlano – wykonawczych:
- budowy obiektu mostowego na rzece Kamienica, w miejscowości Nowa Wieś, w/c drogi krajowej nr 75, km 87 + 418
- budowy obiektu mostowego na rzece Kamienica, w miejscowości Nowa Wieś, w/c drogi krajowej nr 75, km 87 + 656
- budowy obiektu mostowego na rzece Kamienica, w miejscowości Nowa Wieś, w/c drogi krajowej nr 75, km 89 + 304
- budowy obiektu mostowego na rzece Kamienica, w miejscowości Roztoka, w/c drogi krajowej nr 75, km 90 + 054
- budowy obiektu mostowego na rzece Kamienica, w miejscowości Roztoka, w/c drogi krajowej nr 75, km 90 + 488
- budowy obiektu mostowego na rzece Rudawa, w miejscowości Zabierzów, w/c drogi krajowej nr 79, km 353 + 259
- budowy obiektu mostowego na rzece Dulówka, w miejscowości Dulowa, w/c drogi krajowej nr 79, km 374 + 680
- budowy obiektu mostowego na rzece Rudawa, w miejscowości Młoszowa, w/c drogi krajowej nr 79, km 378 + 016
- dokumentacje geologiczno – inżynierskie dla potrzeb:
- dokumentacji projektowej budowy mostu w ciągu drogi krajowej nr 52, w km 32 + 931, Andrychów, rzeka Wieprzówka
- dokumentacji projektowej budowy mostu w ciągu drogi krajowej nr 52, w km 67 + 803, Izdebnik, rzeka Skawinka
- dokumentacji projektowej budowy mostu w ciągu drogi krajowej nr 52, w km 71 + 223, Krzywaczka, potok Wiśniowa
- projektu budowlanego budynku hotelowego w Krakowie, ul. Czerwonego Prądnika
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla potrzeb dokumentacji projektowej budowy mostu na potoku Srebrnik w miejscowości Nawojowa, w/c drogi krajowej nr 75, km 72 + 382
- dokumentacja geologiczno – inżynierska dla dokumentacji technicznej budowy mostu w Białym Dunajcu, rzeka Biały Dunajec, w/c drogi krajowej nr 47, km 31 + 858